onsdag 11 november 2009

sjuk;s

hejjsan alla bloggare !
Hann inte lägga in nåt inlägg igår för jag var på marieberg hela dagen med Elin! :)

Jag köpte .

lösnaglar.
tröja.
vitthårband.
hårsnoddar.

Sen kommer jag inte ihåg mera !





min dag idag började med att jag gick upp klockan kvart i 7 fixade mig åt frukost osv.
Sen åkte jag till skolan ungefär tjugo i åtta . Vi började med
Matte , musik, rast, tystläsning, hemkunskap, lunch, talang, idrott.
Men jag fick åka hem efter talangen mådde inge bra : /
Men skola igen på måndag längtar verkligen inte ! Morfar kom och hämta mig sen skjusa han hem mig var hemma själv med Frida . Kollade på tv och åt glass ! :)
Men nu sitter jag vid datan , !
Orkar inte vara sjuk ...................
Finns inte mycket mera att säg så puussshhejj / aammandaa ! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar