fredag 6 november 2009

fredag ! :)

hej alla bloggare ! :)
Idag vaknade jag kanske runt kvart i 7 , fixade mig och så , sen åkte jag till skolan , och dagen idag va väl lika tråkiga som dom andra dagarna hehe ! Men i allfall , Efterskolan var jag med Louise , Alex & Lucas . Sen kom Olivia hon hade klippt sig , fin vart hon! :) Och jag var med dom till ungefär halv 6 , Då åkte jag till picasso ( stavning) med mamma , vi skulle hämta vår mat !
Sen när jag kom hem åt vi sen satte jag mig vid datan chattade och så . Sen nu sitter jag juh här , Och ska faktiskt sova snart för ska upp tidigt imorn och får nt vara trött, + jag äe faktiskt trött nu ! :) Men finns inte mycket mera att skriva , Men imorn blire nog bara inlägg på morronen , Ska bort ingen data alls jueh ! kramkram / amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar