söndag 22 november 2009

duäesaknad!:/<3

hejsan alla bloggläsare !
Idag vaknade jag faktiskt klockan 10 då åkte mamma och pappa o städa .
Var hemma med frida satt vid datan och åt glass ..
Sen runt 3 skulle jag möta elin hon skulle rida till mig men hennes lilla häst vägrade att gå ända hit till lilla mig så jag fick fortsätta att gå till dom , Sen när vi kommer hem till Elin fixar vi med hästarna och massa och Elin ramlade 3 ggr i hagen fedt mkt lera juh HAHHAHAHAHAHAHHHAHHAHAHAHA xD om jah skrattade då ! Men sen när vi kom in duschade elin. Jag satt vid datan , Elin och jag har haft en jätte kul dag . Vi har skrattat så himla mkt . Och ensak min pappa loggade in på min msn vi hade webb med han hahhahaha han skrev juh från min assow. SÅ jag skriver nu vad dom skrev !

eliiin säger: acca webben

aammandaa säger: Hur gör man det ?

eliiin säger: man trycker på acceptera !

aammandaa säger : Bra !

amanda & elin asg !!
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA xD

nu ska jag sova pusshhejj !! :)(L)<3

1 kommentar:

  1. hahahahhahahhaha!!!
    fifan , vi har fan haft as kul
    vi har ju asg hela jävla dagen
    HAHAAHAHHA fett kul har vi haft!!
    HAHAHAHAHHA
    Loveuuu<33

    SvaraRadera