söndag 8 november 2009

grattiiss pappa ! :)

Hejsan alla bloggare!
Idag vaknade jag klockan 10 , Jag gick upp och åt frukost ägg och macka hehe ! :) Väldigt gott men asså jag satt mest och stirrade vid bordet var väldigt trött . Sen kolla jag på tv . Tog en varm skön dusch . Efter duschen satte jag mig vid datan chattade med min älskling Jossefin !<3Sen så åt vi mat , fikade, muuummmsss ! ;D Sen mitt i fikat firade vi min morfar, han fick en rakmaskin höhö ursäkta min talspårk ! Men sen helt plötsligt gick pappa runt och sa hejdå så vi skulle åka hem , då Blev det en hemfärd på ca 1 timme ! I bilen satt jag mest och lyssna på musik medans min syster filmade mig som var lite jobbiigt ! Men nu ska jag fortsätta ränsa mitt rum ! ;)
dagar kvar tills marieberg med bästevän elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar