torsdag 12 november 2009

Jag trodde verkligen att jag hade dig fast hos mig !

hejsan alla bloggläsare
Min dag började med att jag gick upp klockan 10. Blev väckt av pappa & Morgan hehehe.Jag åt frukost sen satte jag mig vid datan jag klädde på mig ungefär halv 2;p Sen åt jag mat.Sen skulle mamma och pappa till banken och till örebro. Så jag fick vara hos mormor och morfar Sen runt halv 4-4 skjusade dom hem mig till Frida . Så var vi hemma själva en stund. Sen kom mamma och pappa hem med våran nya fina soffa ! Pappa lagade mat Frida och mamma åkte och handla . Köpte lite saker som vi ska ha imorn Frida och jag ska baka cupecakes muummmsss!hahahahaha XD Men nu sitter jag här och chattar med bästa Elin . <3


Imorn kommer Jennifer , Julia , Janne & Anna ! :)
Längtar har inte träffat dom på jätte länge :/
// aammanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar